ZWROTY

Zgodnie z obowiązującym prawem zakupione w naszym sklepie internetowym produkty można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany oraz powinien zawierać oryginalne opakowanie i metki.

Klient będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorca na prawach konsumenta, może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem naszego sklepu internetowego w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Konsumentem jest osoba fizyczna nabywająca produkty w sklepie internetowym w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest osoba fizyczna nabywająca produkty w sklepie internetowym w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć również wszelkie otrzymane z akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Formularz zwrotu towaru/reklamacji

REKLAMACJE

Aby złożyć reklamacje, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Reklamowany towar powinien być czysty, suchy i wywietrzony (dotyczy zwłaszcza butów roboczych). W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia reklamacji.

3. Wysyłka

Bogaro sp. z o.o.

ul. Okulickiego 16

35-206 Rzeszów

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

- w której zakup przeprowadzany był na prowadzoną działalność gospodarczą (zakupy na Faktury VAT)

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

WYGODNE ZWROTY/REKLAMACJE

Aby uławić proces zwrotu/reklamacji towaru umożliwiamy skorzystanie z usługi Wygodne Zwroty

[BANER-WZ]